Cel szkolenia:
- zdobycie wiedzy z zakresu m.in. podstawowych pojęć związanych z hotelarstwem, podstaw prawnych dotyczących pracy w recepcji, właściwej organizacji pracy, wizerunku osoby recepcjonisty, profesjonalnej obsługi gościa hotelowego, procedur check-in i check-out, organizacji usług dodatkowych w zakładzie hotelarski, systemów rezerwacyjnych w hotelarstwie i turystyce;
- nabycie umiejętności praktycznych z zakresu obsługi gościa hotelowego i grup zorganizowanych, sporządzania niezbędnej dokumentacji, radzenia sobie w sytuacji konfliktowych, zastosowania Internetu w hotelarstwie, skutecznego oferowania usług dodatkowych dla poszczególnych gości;
Po ukończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (zgodnie z § 22 ust. 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 652).
Termin rozpoczęcia kursu: 19.01.2022 r., 28.02.2022 r., 08.04.2022 r.
Kurs prowadzony stacjonarnie i/lub ONLINE
Kontakt
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. 52 397 34 16
kom. 882 830 994
kom. 698 931 113
Formularz zgłoszeniowy do pobrania – należy przesłać drogą elektroniczną na adres: szkolenia.chojnice@bzdz.pl, pocztą lub dostarczyć osobiście do Ośrodka Szkoleniowego.
Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Centrum Kształcenia w Chojnicach
Ul. Lichnowska 5, Chojnice