Komunikację możemy porównać do cebuli, ponieważ posiada wiele warstw. Możemy wśród nich wyróżnić warstwę poznawczą, behawioralna i emocjonalną. Ale jak sprawić, aby te wszystkie komponenty ze sobą współgrały? Tego wszystkiego dowiecie się podczas 12 godzinnego kursu.
Tematyka zajęć:
- Sprawna komunikacja jako narzędzie do dobrego rozumienia i uwspólniania celów w zespole i organizacji.
- Przejrzystość w komunikacji jako podstawa budowania relacji.
- Im prościej tym skuteczniej – czyli o sile przekazu.
- Znaczenie informacji zwrotnej odnośnie realizacji planów i ewentualnych problemów z ich wykonaniem.
- Budowanie sprzyjającej atmosfery oraz kultury współpracy.
- Wpływ właściwej komunikacji na zaangażowanie i motywacje pracowników.
- Trudne sprawy – czyli nie zamiatamy spraw pod dywan.
- Komunikacja w dobie pandemii (nowość!)
Termin rozpoczęcia: 13 sierpnia, 15 wrzesień, 19 pażdziernika
Przy grupie powyżej 3 os. z jednej firmy oferujemy atrakcyjne rabaty. Istnieje również możliwość zorganizowania szkolenia ,,zamkniętego”.
Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów.
Kontakt
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. 52 397 34 16
kom. 882 830 994
kom. 698 931 113
Formularz zgłoszeniowy do pobrania – należy przesłać drogą elektroniczną na adres: szkolenia.chojnice@bzdz.pl, pocztą lub dostarczyć osobiście do Ośrodka Szkoleniowego.
Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Centrum Kształcenia w Chojnicach
Ul. Lichnowska 5, Chojnice