Kurs skierowany do osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w zakresie wykonywania czynności, organizacji i techniki obsługi konsumenta; kompleksowej obsługi imprez, przyjęć, bankietów, itp.
Cel szkolenia:
• Rozwijanie umiejętności empatycznej i naturalnej obsługi klienta w serwisie kulinarnym.
• Wzrost umiejętności komunikacyjnych, obsługowych i sprzedażowych uczestników.
• Poprawa jakości obsługi klienta i wzrost jego satysfakcji.
Po ukończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (zgodnie z § 22 ust. 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 652)
Termin rozpoczęcia kursu: 18.05.2021 r., 30.06.2021 r.,08.07.2021 r.,17.08.2021 r.,09.09.2021 r., 13.10.2021 r.,
Kontakt
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny:
tel. 52 397 34 16
kom. 882 830 994
kom. 698 931 113
Formularz zgłoszeniowy do pobrania – należy przesłać drogą elektroniczną na adres: szkolenia.chojnice@bzdz.pl, pocztą lub dostarczyć osobiście do Ośrodka Szkoleniowego.
Bydgoski Zakład Doskonalenia Zawodowego Centrum Kształcenia w Chojnicach
Ul. Lichnowska 5, Chojnice